torsdag 9 augusti 2007

Lurad

När Johan kommit så började Ronnie och jag att "hemmaviktväkta". Det har fungerat hyfsat för mig och bra för Ronnie - som vanligt.

Det svåraste med detta projekt är när man är borta hos andra och serveras mat i mängder. Så även i Hällefors så vi åt och åt. Någonstans runt 25 poäng så slutar man räkna och blundar för fakta och tar några extrachips när man ändå håller på.

Kom hem och upptäckte glatt att jag bara ökat ett halvt kilo! Men nu kommer luringen.

Sedan i måndags så har jag bara ätit "rätt" men gått upp varje dag. Men jag vet nog, det är uthålligheten som räknas - den SVÅRA uthålligheten. Tittade på snygga höstkläder igår men har bestämt mig för att jag inte får köpa förrän jag kommer i åtminstone något av min gamla garderob. Därför tittade vi på barnkläder istället :-).

Inga kommentarer: