tisdag 27 september 2011

Ögoninflammation också

Kanske har jag jobbat för hårt den sista veckan för nu har jag utöver min redan existerande skada på benet även fått ögoninflammation.

Åkte till apoteket och köpte en salva - novonågonting och hällde i ögat vilket resulterade i en härligt ägguleglansig blick igår. Idag kör jag på tepåsar istället.

Det är nog så att jag behöver bli lite extra gullad med just nu. Men jag vill inte klaga. Ronnie är så nöjd över sina 10 kilo ner att han är trevligare än någonsin. Ikväll blir det räkor, ägg och macka till middag. Alla kommer att bli glada (Douglas och Johan är stora älskare av räkor) utom Erik som plågsamt smakade en halv centimeter räka sist denna middagstyp serverads och såg därefter djupt olycklig ut så länge att uttrycket nästan etsade sig fast i ansiktet.

Inga kommentarer: