lördag 15 november 2008

Ont i magen

Igår så blev Johan frisk! Han började äta ordentligt igen på eftermiddagen.

Då var det helt enkelt dags för nästa....

Det böjade med min fru som igår kväll började känna av sin galla. Inte så konstigt eftersom hon har varit väldigt spänd och stressad över Johans ointresse av att äta, dricka och sova ordentligt i några dagar.

Sedan så kom Erik ner imorse och tyckte att det var morgon. Vi tyckte inte det eftersom klockan bara var 05.45, så Malin säger åt honnom att hoppa upp i sängen med oss.
Han hinner sätta sig hos henne och säger "Jag har ont i magen" sedan spyr han henne i knät och fortsätter över halva sängen.

Godmorgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon.
Vilket uppvaknande. Ni vet vad ni gör. Själv tänker jag äta vitpepparkorn. Om det hjälper eller ej tvistar dom lärde. Huvudsaken att man tror på dom gamla metoderna. Hoppas Malins mage lugnat sig.

Katarina sa...

Det Lillemor sa!

Kan ingen förklara varför det är så här nuförtiden? Inte kommer jag ihåg att det gick kräksjuka som löpeld under vinterhalvåret när jag och mina syskon var små.

Hoppas du klarar dig, Ronnie.