tisdag 30 december 2008

30 december

Idag fyller Ronnie år. Mina icke-presenter bestod av följande:

1 tröja
1 mini-helikopter som man kan flyga med inne
1 Darth Vader bobble head

Jag är nöjd. Ronnie har flugit med helikoptern hela dagen.

Imorgon skall vi på nyårsfest Jocke och Cilla. Festen är egentligen ett förklätt barnkalas och består av följande:

Ett antal vuxna (ungefär 6 stycken kanske.. möjligen 7)

2 st 1,5-åringar
3 st 3-åringar
1 st 6-åring

Vi kommer att äta Tacos och jag kör. Party on!!!! (Hörs det att jag är ironisk.)

Har lite svårt för både nyår och midsommar, för mycket press och förväntningar så på sätt och vis så är det skönt med en opretentiös variant. Å andra sidan ser jag inte fram emot att hålla Erik och Johan på benen sent på kvällen. Jag tror Erik har somnat vid 9:30 som allra senast en enda gång och Johan har nog aldrig varit uppe till senare än 9:00.

Nåja, Ronnie har lovat att vi åker hem om det blir omöjligt.

Vi är helägda av vårt Wii just nu. Jag har tränat i ungefär 20 minuter, Ronnie ungefär lika länge och Erik har tränat 33 minuter. Jag har ont i låren. Man får vara nöjd.

1 kommentar:

Katarina sa...

Grattis på födelsedagen Ronnie!

Här ska vi ha alkoläskprovning. :-)

Jag känner ett otroligt starkt behov att göra ingenting just nu, och enbart umgås med människor jag känner mig absolut trygg med. Förhoppningsvis går det över innan det är dags för vinterkonferens - det är stor skandinavisk baluns i år. På vintersportort, så jag orkar inte ens tänka på att hitta kläder som pasar till det.