lördag 15 september 2007


Ja...efter 17-18 år av åtrå så finns det då en r/c helikopter som är inom räckhåll, även om den inte är direkt gratis så är den betydligt billigare än dom metanoldrivna sakerna som jag har velat ha tills nu....

Men jag vet inte.... frun såg inte direkt entusiastisk ut. Mer "jaha men vi ska ju köpa en skänk till köket" eller "men du är ju inte 10 längre varför ska du ha en radiostyrd sak att leka med när vi behöver köpa en massa vuxen saker som takfärg och lackfärg till köksluckorna eller kanske nya käder till barnen".

Svårt det här om man vill ha en sak som inte är till någon riktig nytta annat än ens eget nöje, tur att man har slutat röka, slutat snusa, sålt V8an, inte direkt dricker något.... Ja jag vet att det är onödigt med en helikopter men det är skit kul att köra!


Fast samtidigt så vill jag ju ha en cab så det kanske är en ålders grej.

Jaja blandaren sitter iallafall på plats och fungerar alldeles förträfligt bra så då är det väll bara att börja med köket då.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hum just för att du inte snusar inte röker och för att du har sålt kärleken V8 altså så tycker jag det skulle vara mer än rättvist att det flyger runt en 6 kanalig helikopeter runt hustaken i byn

H/ storebror