torsdag 17 december 2009

Pernillas jul

Jag såg på Pernillas jul häromveckan. Jag beskådar delar av familjen Wahlgren med skräckblandad förtjusning (Läs Niclas, Pernilla och Christina). Jag har inget emot dem egnetligen men deras stil är så unik. Den belyser verkligen hur ordet klämmig skall se ut. Pernilla var KLÄMMIG i hela julprogrammet och gjorde roliga små minisketcher med sina tystlåtna gäster och jag kan verkligen fundera över hur man blir sådan. Det måste vara en slags pansar. Jag tycker att de alla verkar helt OK om det inte vore för den där "jag är så rolig och klatschig hela tiden" masken som verkar vara permanent fastklistrad i ansiktet.

Hur passar det ihop med Laila Bagge? Är Niclas annorlunda privat? Jag kan inte riktigt tro det. Det är som att tro att Anna Anka är en helt annorlunda person utanför TV-kamerorna. En aning absolut - men den personligheten går ine att spela så vattentätt. Ser med förtjusning fram emot Anna Ankas jul och ja jag vet - jag är lite konstig jag med.

Inga kommentarer: