tisdag 29 december 2009

Middag...



Eftersom Ronnie och jag fyller år med två dagars mellanrum mitt emellan jul och nyår så har födelsedagsfirande blivit lite komplicerat. Det känns lite fånigt att begära hit släkt och vänner upp till tre gånger (inklusive julafton) samma vecka så vi firar oftast antingen på min eller på makens födelsedag. Detta år var det makens tur att få födelsedag men jag blev ändå firad då Katarina och Steven kom över på kvällen och underhöll både oss och barnen. Vi åt glass och maränger och hemgjorda chicken fingers och honey mustardsås och fahitas och satt ute och mös och tittade på vår nya grillhybrid. Tack för en trevlig kväll. Barnens julklappar är fortfarande aktiva!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vi var också där! Ni kanske inte märkte det!
Jättekramar från
Pa och Gun

Malin D sa...

Jo det är klart vi gjorde! Puss och kram och tack för uppvaktningen men ni var ju där på fika och eftersom Johan sitter i mitt knä så blev texten lite förkortad. Hoppas ni kom hem ordentligt - idag är det KALLT!

Malin D sa...

Jo det är klart vi gjorde! Puss och kram och tack för uppvaktningen men ni var ju där på fika och eftersom Johan sitter i mitt knä så blev texten lite förkortad. Hoppas ni kom hem ordentligt - idag är det KALLT!

Johan sa...

Åhh en Weber Fireplace! Sådan har jag varit sugen på hela sommaren och hösten.

Är ni nöjda med den? Fungerar den bra?

Malin D sa...

Jättenöjda, värd sina pengar! Kom hit och prova!

Katarina sa...

Tack så mycket - det var toppenmysigt. Som vanligt. :-)

Kändes lite udda att gå ut och sätta sig i minusgrader, men det var härligt med elden.