söndag 16 mars 2008

Ny klänning

Jag har köpt en klänning på MQ rean. Jag tror att jag betalade 175 kronor istället för 699 eller vad den kostade i original. Den är fin och väldigt glansig.

Hade den på kalas hos Kurre idag och Ylva gillade den. Det är bra betyg.

Det var trevligt hos Kurre. Enormt mycket att äta. Elsy är som en riktig bakmaskin. Barnen äter aldrig så mycket fikabröd som hos farfar. Fint väder fick han också på födelsedagen.

Tillbaka till klänningen.

Erik råkade känna på den när vi höll på med hans välling:
- Vilken fin klänning mamma! Sade Erik. Den är Lila.
- Ja, sade jag glatt.
- Den har blommor, sade Erik. Många blommor och en solros.
- Javisst, sade jag. Fint va.
- Den här blomman är till dig, sade Erik coh drog i klänningen.

Vilken liten gullplutt! Så hanterar man sin mamma!

Inga kommentarer: