onsdag 19 oktober 2011

Fredagsmys

Imorgon är vi fulltaliga igen. Det tarvar lite fredagsmys men nu har vi ätit Tacos så att det kan vara nog. Frågan är då vad som kan ersätta denna flexibla måltid i våran kräsna barnaskara. Pannkaka? Nja, inte så bra för mig och Ronnie. Pizza vill ungarna ha men, nja, inte så bra för mig och Ronnie. Rostbiffssallad? Gott men den enda av barnen som möjligen skulle äta det är Douglas. Vänta nu. Vi kanske kan göra hamburgare? Hemgjorda? Erik vill nog helst ha Risgrynsgröt men det är han ensam om.

Svårt det här. Räkor gillar alla utom Erik men jag hade en ilsken gallatack inatt så jag skall inte äta räkor nu.

En kinakrog med hämtmat i Nykvarn. Det vore något det.

1 kommentar:

Farmor sa...

När jag frågade Johan vad han ville ha för mat när jag hämtade honom svarade han pannkaka och Erik vill ha risgrynsgröt