onsdag 16 november 2011

Hemma igen

Igår när jag kom hem från 2 dagars konferens så blev jag emottagen av glada barn som hälsade snabbt och därefter ville visa sina fina legoprylar som jag inte förstår det minsta av men ändå ser glad och imponerad ut över.

Därefter hade Johan gjort ett litet paket på dagis till hela familjen. Det bestod av en vikt A4 med några utstansade hjärtan paketerat i en annan vikt A4. Inget ritat och ingen text. Han såg otroligt glad och stolt ut över sitt paket och öppnade det åt mig fast han trodde att jag öppnade det.

Därefter så skrek han exalterat:

- Alla måste kramas.

Så började han med mig och kramades, därefter Douglas och sedan pappa och sedan Erik som tafatt kramade tillbaka fast det bergis kändes helskumt att kramas med sin ärkerival.

Oavsett vilket så var det en värmande upplevelse får man säga!

Inga kommentarer: