onsdag 14 januari 2009

Ruggig

Imorse när jag vaknade kände jag det direkt, ont i huvudet och frusen. Varningstecken - tydliga sådana. Gick till jobbet och kände mig lite frusen men framåt lunch så blev jag tvungen att ha handskar inne och gick som en rugguggla på kontoret.
Åkte hem
Kom hem och hade 39 graders feber. Känner mig som en riktig ynkepynk. Ungarna har försökt och få kontakt med mig under kvällen men jag har knappt orkat svara.
Känner mig lite bättre nu men vet inte om det är medicin eller på riktigt.

Jag gillar INTE att vara sjuk. Fy tusan.

1 kommentar:

Katarina sa...

Gumman, du måste göra något åt det här. Har du varit hos doktorn? ;-)

Hoppas verkligen inte att du fått influensan. Ditt företag som arbetar med så mycket kundkontakter borde kostat på er influensavaccinering tycker jag.