måndag 1 oktober 2007

Grått med blått


Ja nu är jag inte färgblind men det såg verkligen ut som en ljus gråton på test rutan och eftersom vi hade valt bort en av färgerna redan så var det bara en "grå" kvar....

Men nu när den sitter på hela väggen så är den faktiskt mer blå...


Vi har även införskaffat en skänk till köket som jag har monterat ihop.

Hur lång tid tar det? Undrade Hustrun.
Det mycket manliga svaret blev "Ja det tar nog inte så lång tid, 1-1,5 timme sådär".

Nu var det här då innan jag hade packat upp skänken ur kartongen och sett instruktionerna.....
3,5 timmar senare så var det bara bakstycket kvar som fick vänta till dagen efter.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaha, min son är tidsoptimist som vanligt.
Den blå färgen är jättefin, även om jag inte sett slutresultatet. Det blev ju lite allmoge eller Carl Larssonskt.
Kram