måndag 25 april 2011

10 dagar senare

Idag har jag tränat igen. Både framför mitt nya 9-veckorsprogram på Kinecten och hos svärfar genom att springa efter galet vinglande små barn som cykeltränade.

Det har tagit tid att komma igen efter min elaka förkylning. Först var jag utslagen i en vecka och därefter tog allergin vid - och en liten lätt öroninflammation. Barnen har också varit risiga så det behövdes en rejält solig påskhelg för att komma tillbaka igen.

Men jag är rätt allergisk - känner mig så himla trött just nu att jag nästan inte tror att det är sant. Problemet är att jag blir ungefär lika trött av allergitabletter så det blir varken hackat eller malet.

Ronnie och jag hade en revaxörvända igår och för första och enda gången i mitt liv så har jag lyckats få revaxör att faktiskt åstadkomma något. Mitt öra är som nytt. Fick ut en elak propp och plötsligt så försvann inflammationen också. Det andra örat är nu i kö för att behandlas.

Hoppas verkligen att jag fått mitt mått av förkylningar nu.

Inga kommentarer: