lördag 19 juli 2008

Nej, jag är ändå irriterad.

Sist vi var på MC Donalds så fick vi en ny leksak (egentligen kanske allt det här mynnar ut i att vi inte borde gå dit). Det var en slags katt eller tiger eller något som hade karatebyxor på sig och tryckte man på en knapp i ryggen på honom så sparkade han med benen.

Vad fasen är det för slags leksaker egentligen? Trots insiktsfullt inlägg från Johan så kan jag ändå inte låta bli att irritera mig. Erik är förmligen för liten för att ens få se filmen och missar därmed moralen och även om jag accepterar att "pojkar är pojkar" så tycker jag att MC Donalds ändå borde inse att den här typen av leksaker inbjuder till bråk.

Äh nu ska jag skriva till dem istället och gnälla och fokusera på något roligare här.

Vi skall till Ö-vik nästa vecka... och gå på STAR WARS utställning. Det blir kul. Då kan vi slåss med riktiga LASERSVÄRD ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;-).

Inga kommentarer: